3 januari

Jaha, 3 januari. Året har börjat med stormsteg... Massor av nytt på jobbet. äntligen är det leverans.
Glömde berömma Tarzan att han va så duktig på nyårsafton med alla smällare och massa folk.

Ska på Vasamuseet imorgon. Det va inte igår och inte förra året jag va där sist. Kommer inte ens ihåg när det va. Kan vara kul. Men det är väl inte så mycket nytt när det handlar om ett skepp. Det är ju inte så att det är ok att bygga om det för att få dit besökare en gång till... eller vad vet jag. Kanske har satt dit en färga istället.

HAr köt mig en ny kalender idag. Äntligen! Det har varit schysst förvirrat i mitt huvud 1 och 2 för att jag inte vet vad jag ska vara och när.

Drällde lite på MQ rean imorse. Fyndade riktigt bra grejer. Länge leve MQ rean!

över och ut nu måste jag sova

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!