Ensam i Vilnius

ho ho.... affärskvinnan här :)
Ligger på mitt hotellrum i Vilnius och tar igen mig efter en hård arbetsdag. känner mig dock lite ensam. Är inte super glammigt att vara långt hemifrån på ett hotellrum och bara vila... har iofs kollat shoppingutbudet i närkvarteret men va nog måttligt road eftersom jag inte ens provade något.
Saknar mitt hem. Mitt hem som nu är så underbart efter alla renoveringar. Nyårslöftet har ju börjat bra. Lovade ju att vara hemma med och njuta av att ha gjort det så fint. Men ikke. Har man leverans i början av januari så har man. Kanske jag får vara hemma från mars eller nått när allt är på banan.
Här är det för övrigt svinigt kallt. Det va det sist jag va här också. Undrar om detta är jordens kylskåp.

över och ut

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!