Hallå 2008



Några viktiga stolpar 2008.

- launch date i projektet
- flyga för många gånger (hoppas att bota rädslan lite så till alla piloter som ska köra mig: SKÖT ER!
- min födelsedag (alltid viktig)
- Mitt nyårslöfte: (försök vara hemma mer  och njuta av lägenheten)
- MQ rea 3/1 (alltid bra kläder)
- sol (jag måste leta sol om det så är det sista jag gör)
- Emma kommer hem hoppas jag! Man vet aldrig.

ja vad gör man egentligen en nyårsdag?
måste ringa och gratta kusin och hennes barn (stackars man som behöver göra födelsedagsmys till familjen alla nyårsdagar)


såg föresten lite av ronja i morse eller mitt på dagen, a typ efter jag vaknade. Birk den lilla rödhåriga killen är väldigt lustig. Rätt mano deppig faktiskt... det har jag aldrig tänkt på förut.

Gott nytt 2008

Kommentarer från er läsare.
» Izza

Gott nytt år! :)

2008-01-01 // 16:56:58
URL: http://honizabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!