Servitrasa

I helgen har jag gjort comeback som servitrasa på Bistro Stråket. Det va ca två månader sen sist.
Servitrasa har Oscar lärt mig att det heter.. Ja ja man får väl ta det. Jag har aldrig jobbat som servitris innan Bistro tiden som började som "hjälpa en kompis en kväll" grej. Sen tyckte jag att det va ruskigt kul och ett skönt komplement till  kontorsjobbet.
Skulle igentligen inte jobbat på lördagen men blev inringd efter sjukdom vid 5. Kvällen slutade vid halv tre... Trevligt trevligt.

Nu har jag precis börjat packa. Degs för en resa till med vanliga jobbet. Vilnius tisdag Riga onsdag. Inte så glammigt att flänga så som man tror.

Över och ut. Hemma på onsdagkväll igen

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!