trött i huvudet maraton i benen

ja precis så känns det. Tog ett varv (mitt fortaste) runt sjön med mp3 på så trummhinnorna hoppade.
Va och åt igår på favvostället Bistro stråket. Gott som vanligt!
Allt ordnar sig nog till slut. skulle bara behöva lite tid för mig själv.
To do lista för veckan:
lämna in kavaj på kem
köpa skoputs
sola solarium (har inte gjort det på flera år)
Boka tid att fixa naglarna
Tänka en ond tanke om min älskade frisör som inte är hemma och klipper mig utan tillbringar halva vintern i solen.
Göra en nedräknarkalender tills Emma kommer hem. Shit jag saknar henne!
Jag saknar iofs alla mina kompisar just nu. När ska man hinna med dom???

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!