Denna helg va det pingst?

I går hölls det årliga pingstmötet denna gång längst ut på Tyresö. Pingstmöten fick jag på köpet när jag snärjde min man... Det är en härlig tradition där hela svärmors sida av släkten träffast oftast på pingst och bara umgås, kanske tar en tipspromenad eller spelar något sommarspel. Eftersom maj va så full av svensexor och möhippor iår så fick pingstmötet vara i augusti istället. 35 personer som hade gjort mat till 75 personer intog en härlig strandtomt på tyresö. Tarzan hade det inte för jobbigt :)



jag va superfin (om jag får säga det själv) i min nya klänning från Sundsvallsshoppingen


idag har vi spelat golf och firat CH som fyllde år.
En supertrevlig helg helt enkelt med ett väder som gör en fantastiskt glad.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!