en miljon vuxenpoäng och några minus

Idag har jag:

- Börjat pensionspara
- Börjat fondspara
- Gjort ett nytt pass i mitt nya efternamn
- Hämtat nya linser
- tvättat
- Stekt pannkakor

Tack mamma för den goda blåbärssylten!

Känner mig otroligt vuxen idag. Lite jobbigt men ändå en liten milstolpe som att pensionspara avklarad. Jag valde ett säkert sparande med alla pengar garanterade, det är också vuxet :)

Nu ska jag gå och vara lite snäll mot min man som kom hem just när en pannkaka gick sönder i vändningsmomentet och jag va då tvungen att slänga pannan i vasken och gorma lite på pannan. Hmmm inte så vuxet.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!