Helg

Ahhhhhh va dålig jag är på att uppdatera :)

Nu är det fredagsmyyyyysssss om det så är det sista jag gör... Nu är det fredagsmyyyyyyyssssssssssssss  den går varm på våra läppar här hemma. Fru Borrmaskin tar någon slags överton eller vad det heter.

Jag va hos frissan igår. Shit va jag älskar min frisör. Skulle hon flytta utomlands skulle jag nog ta min lilla familj och flytta efter... Ha ha frisör stalker...
Så här såg jag ut när jag gick därifrån i juni



och så här igår :)


Veckan som varit:

Måndag- rensa källarn 
Tisdag- rensa vinden och skällsmöte med de som renoverar fönster i föreningen
Onsdag- Vin hos lånad kusin C, Tack det va väldigt mysigt!
Torsdag- Frissan och min underbara man hade gjort en kräftskiva för mig med champange och kräftor när jag kom hem
Fredag- Trött och fredags myyyyyyysssssssssssss

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!