Hemma igen

En liten tisdag i trötthetens tecken. Jag och D va ute igår och drack drinkar och lite rosé i solen. Så mysigt men jobbigt att det va en måndag :) När vi skulle hem hade vi 25 minuter kvar tills tåget skulle komma men vi lyckades ändå missa det. Vi är rätt bra på att pladdra när vi ses. Väl på nästa tåg höll jag på att missa att gå av. Jag hörde verkligen inte att tåget stannade på stationen.

I helgen var vi i Sundsvall. Åkte redan på torsdagen så det blev en lååång helg. Sa till O när vi åkte hem att jag va lugn och avslappnad som om jag hade haft semester.  Men man kan ju inte känna annat när man träffat så härliga människor, ätit fantastisk mat och fått vara med sin man :)



Kommande månaderna kommer hemnet´s sidvisningar skjuta i helgen. Förstår inte va det är med kraften i den sidan när man letar efter något. Kollar nog hus minst 1 gång i timman. Nu är det galet dött på den marknaden. 3 hus ute och det är bara nybyggen i ett sunkområde. Blir snart dax att åka och solochvåra någon gammal gubbe på ett fint hus ha ha...

Tarzan började på dagis igår efter semesterstängningen. ÅH va kul han tyckte att det va. Jag är så glad att vi har Hundens Hörna, vad skulle vi göra annars?!

Nu ska vi ta tag i att välja tackkortsbild till alla härliga gäster och andra som tänkte på oss den 13:e juni. Ska bilden vara klassisk eller galen?

Här kommer några kort  på mig och Tarzan i blåbärsriset förrförra veckan på Ingarö



... tur att det finns en gungstol att vila sig i


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!