Iår har jag varit snäll...

För jag har fått en paketkalender av min man! Han är ju fantastiskt snäll. Jag fick en sån första julen och jag som bara trodde det va falsk marknadsföring.. Tji fick jag.
Nu hänger det 24 olika stora paket i köket och bara skriker- öppna mig, kläm på mig. Jag måste verkligen stålsätta mig.

Hade konstföreningsutlottning på jobbet och jag blev utan vinst. Jag hade köpt in så många tavlor iår som jag hoppades på att jag skulle vinna men noppe det blidde inget. Tur att jag har vinst varje dag med kalendern då...


Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Åh, vilken make!! Men hur ska du kunna hålla dig??! Lovar du kommer smygöppna vartenda ett innan lucia... ; )

2009-12-03 // 16:59:19
» David Hagdahl

Elliot och Vilmer har också paketkalender som de uppskattar. Dock antar jag att det skiljer lite på innehållet.

Vad får du?

2009-12-15 // 21:23:50
URL: http://david.hagdahl.se
» Erkan

Strumpor, underkläder, julpynt, nagellack osv. Men jag hade också uppskattat såpbubblor och coola bilar :)

2009-12-15 // 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!