Tratt-Tarzan

Ja nu är det hemska över, Tarzans bollar ligger i en sopsäck på djursjukhuset.
Nu lallar han runt i tratt och tycker lite synd om sig själv. Han tycker nog att det va en taskig julklapp från husse och matte och jag är nog villig att hålla med.



Det närmar sig jul och pakettouretteerica väntar in i det sista med julklapparna till maken. Jag handlade ju ett par schyssta curlingkängor till han i mitten av december som borde varit en julklapp men jag kan ju som vanligt inte hålla mig (mamma känner du igen dig?) så han fick dem som "decemberpresent" istället. Det blir så dyrt när man gör så...


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!