Bröllop i Varberg

I helgen som gick stundade L och O´s bröllop i Varberg. L och O är gamla vänner till mig från Finspångtiden och det skulle bli superskoj att se de, säga ja till varann.

Jag och min man (wiiii) tog oss ner till Varberg på fredagen och checkade in på Varberg stadshotell Asia Spa. Oj oj flott ska det vara. Rummet hade badkar... Ok tänker ni SO? Jag har ju alltid älskat att bada badkar och är uppväxt med att man inte blir ren av att bara duscha så jag tog min chans att bli ordentligt ren.

Gamla gänget från Norrköping hade redan kommit ner på torsdagen och hade etablerat sig i ett par campingstugor. Vi åkte dit så O skulle få träffa några innan själva bröllopet. Superskoj att träffa dem igen.

På bröllopsdagen gjorde vi stan på förmiddagen för att sen ta oss ut till Träslövskyrka där vigseln skulle hållas.


De va så vackra och så sa de JA :)


efter väntade en hejdundrande fest


Det va tugnt att köra hem till Stockholm på söndagen...

Idag firar vi en månad som gifta :) Eller firar! Jag fick superfina blommor av min man tillsammans med en putstrasa till ringen så den alltid kan vara blank men annars så sov jag och Tarzan 3 timmar och Olle gick på Aikmatch...

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!