GOD MORGON

Jo ja tackar ja, idag börjar man 12 :) Fast det är sjukt oglassigt egentligen eftersom jag slutar tidigast 20.00 då... Samma sak va det igår men jag tog var apå kvällen ändå och åkte till Viksjö och hälsade på L och hennes ena dotter. Vi åt lite plockmat och drack rosé. Jättetrevligt.

Imorgon ska vi till M´s landställe och spela golf och ha det bra hela helgen. Det gäller att ta vara på helgen.

Tarzans uppfödare har fått en kull valpar igen. Det vart en liten tik och oj va sugen jag är att ha två eller att mami och pai har en:)

Tarzan som liten får avsluta dagens inlägg


Kommentarer från er läsare.
» Anna

Hej på dig fröken!



Vad kul att du bloggar, har jag missat. Och så kul att se de fina bilderna från bröllopet, grattis så mycket!



Blir så nyfiken; vad gör du nu, jobbar, bor osv? Och vad söt Tarzan är : )

Stor kram!

2009-07-16 // 20:41:59
URL: http://www.metrobloggen.se/annaswriting
» Erica

Hej tjej :)



jag gör det mest för mig själv...



Vi bor i råsunda och jag jobbar kvar på samma jobb. Inte så spännande :)



Hur är det med dig?

Är du i Stockholm nått?



kram kram

2009-07-17 // 10:21:48
» Anna

Hallo



Jag pluggar tilljournalist, i sthlm, på en folkhögskola på ekerö. känns lite som vacksta, naturnära, med internat osv. väldigt mysigt och en grym utbildning.

annars bor jag i västerås med min erik, och just nu sommarvickar jag som reporter på vlt. Underbart!



verkar som du får resa endel i jobbet iaf? såg att du var i tallin, eller vad var det?



kram : )

2009-07-19 // 20:45:26
URL: http://www.metrobloggen.se/annaswriting

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!