golf och sommar

Jag sa ju att Tarzan skulle duscha :) Det göra han varje vecka men denna vecka va jag tvungen att ta ett kort. Han är ju sjukt söt när han är nyduschad... eller?



Söndag inleddes med golf på Lisinge GK som ligger mot Norrtälje. Väldigt fin och opretantiös bana. Tarzan va såklart med..



Efter ett snabbt ombyte vid hemkomst gick jag ner till Bistrot där det va p fest eftersom det nu är sommarstängt.
De som va där hade varit där ett tag innan mig så jag låg lite i underläge.


Skötsam som man är kom man hem halv tolv trots att glåporden att jag va så vuxen och tråkig haglade eftersom de andra måndagsarbetslösa människorna inte hade en morgondag att tänka på.

Imorgon åker jag till Östhammar med Tarzan för att spela lite bilbingo med mamma. Sen har vi ledigt från dagis/jobb på onsdag för att stanna på landet till kvällen. Husse får vara hemma och spela golf med grabbarna. Det tycker han nog är jättejobbigt ha ha

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!