Ledig dag

Är ute på Ingarö på svärföräldrarnas land och latar mig på min lediga dag. Jobbar på ett annat ställe i tre veckor och där jobbar man kvällar och helgen så nu är jag ledig fredagen för att jobba lördag och söndag.

Vi va i gurraberra idag på utflykt till porslinsfabriken. Jag och O gjorde några fynd med FilippaKmuggar och en vas. Sen åkte vi till en mariiiiina och åt lyxig lunch med skaldjursgryta och vitt vin. Det gäller att lyxa när man får tillfälle. Svärmor satte även saxen i mitt hår och tog bort de slitna topparna så nu kan ja vara Wellareklamsnygg igen...  Sitter nu och väntar på en härlig blåbärspaj och lite te innan läggdax.

Har inga planer för helgkvällarna än men lite mys måste man få till med vänner och god mat.

Nästa veckabörjar mami jobba igen vilket betyder att hon är i STHLM. Saknar henne när hon är borta :)

Vilket tråkigt inlägg... ska bli bättre :)

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!