Ny mobil

Åhhhhhh jag har gjort det! Köpt en ny mobil. Känner mig superlyxig. Vill bara att den ska ladda klart så jag kan sätta igång och pilla lite med den. Tjatade till mig lite tillbehör också så jag kan styla riktigt ordentligt.


Imorgon åker vi till Sundsvall och hälsar på fam Eriksson. Ska bli så mysigt och trevligt. Har köpt en sommarpresent till lilltjejen som jag hoppas att hon (eller mamman) bli glad över.
Jag har haft en hektisk vecka med massa sent arbete och så drog jag igång en renovering av garderoben hemma som om man inte har nog att göra ändå :) Så fick jag min man att slå till på en ny matta till vardagsrummet eftersom lillkorven kissat på den när han va mindre och inte ens 3 kemtvättar gjorde bot på doften. Det kommer bli så schysst snyggt hemma. Till det köpte jag lite nya blockljus idag som ska matcha.


Känner en svininfluensaskräck som jag försöker tänka bort. Vill inte vill inte vill inte vaccinera mig. Måste nog gå fler gånger hos sprutpsyk för jag är inte botad än i alla fall.


Hörs efter Sundsvall!




 

Kommentarer från er läsare.
» O

Supersnygg!!

2009-07-30 // 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!