pyssel

Dagen började med massa planer som blev ändrade men vi tog oss då till Täby Loppis och tänkte fynda lite prylar. Det va alldeles för mycket folk och trångt så vi lämnade snart galoppbanan för att äta lunch.

Jag visade O min favvo grill. E4 baren i Västberga och O höll med om att den va riktigt bra.
Vi tog sen en sväng förbi Stureby för att hämta upp vår bröllopspresent vi fått av mina föräldrar. Bestick från serien Piano av märket Ittalla. De kommer vi ha mycket roligt med...

Väl hemma fick vi ett kärt återseende av Sally och M som har flyttat till Tyresö. Sally är också en york som Tarzan och de har något extra tillsammans. Det är så roligt att se dem busa.


Fulla av energi när de gått tog jag och min man tag i att putsa alla fönster och stryka och hänga tillbaka gardinerna efter en renovering för att sen svulla tacos.


Nu ska lillbus få duscha och sen blir det mys i soffan.

Imorgon väntar golf samt sommaravslutning på Bistro Stråket.

OKdå jag och lillbus vilade lite också

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!