ännu en runda på golftouren

Sitter med en äggsmörgås som min man har gjort till mig och tar igen trötta och varma fötter efter 18hål på damtouren. Damtouren är ett gäng glada tjejer som spelar golf 1 gång per vecka på olika banor runt sthlmsområdet. Vilken kväll vi hade. 19grader halv nio på kvällen. Synd att jag körde för jag hade gärna tagit en öl efter sista hålet.

Många grattis blev det till mig, nyblivna fru Karlsson :)


Idag hade Tarzan en "fråga fröken" lapp efter hans namn på dagis. Det visade sig att Harry hade tuggat sönder Tarzans koppel så med oss hem fick vi ett lånekoppel. Jag och Tarzan får väl ta en tur på lördag när husse är borta och shoppa ett nytt koppel till han.


Imorgon är det fredag och vi är bjudna på grillfest hos en kollega. Det blir säkert trevligt, speciellt om vädret håller i sig.

Nä nu blir det dusch..det tar ju sin tid med extentions...

kram från mig

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!