Allt på en gång

Tjoho...

Just nu färgar jag håret, syr en overall till Tarzan samt har lovat min man att diska... pust man ska alltid göra allt samtidigt.

Jag har lånat min mors symaskin för att se om jag använder den. Det är SUPERROLIGT, jag måste köpa en egen..
Tarzan har fått ett DKNY-täcke som premiär-sy-alster :) Kort kommer absolut!

Helgen har gått åt till att dricka och sova, hmmm moget.... Fredag va vi hos A och J och spelade spel och i lördags va det bröllop. Fina A och J (inte samma som fredagen) sa ja till varann i Adolf Fredriks kyrka. Väldigt vacker vigsel.

 

Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Åh, vad roligt! Har du börjat sy?! Vad blir nästa kreation?

Lycka till : )

Kram Charlotta

2009-10-13 // 21:15:14
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!