Ännu en helg har flugit förbi

ja och vems fel är inte det när man efter en oväntad festlig tillställning i Ursvik va tvungen att sova till och från till klockan 17 på lördagen.... Brudparet från Sorrento skulle firas och det må jag säga att vi va bra på... eller jag i alla fall.

På söndagen va jag och Tarzan på Yorkprommis i Hagaparken. 4 pigga små Yorkar deltog denna månad. Titta på de söta fåglarna som tog sog ett söndagsbad i vattenpölen. De va helt bedårande.



ibland går det undan



på kvällen firade vi kusin T som fyllt år och hejade på AIK (ja man vågar inget annat)

Fast det är måndag idag har jag varit på ett strålande humör! Livet är bra härligt och om 5 veckor åker vi till Maldiverna. Då kan man ta lite snålblåst och höstväder när det väntar runt hörnet.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!