Huligankonst

Ikväll har jag och M spenderat galet mycke pengar. Som tur va var det inte egna pengar utan till konstföreningen på jobbet. Denna inhandlades bland annat på Ingela S galleri... Får jag presentera Thomas Holm:



Kvällen fortsatte till sportbaren för en burgare, öl och match mellan Halmstad och Göteborg. Innan sa jag till M att jag bara följer med om hon pratar med mig. Men ingen av oss sa ett ord annat än om matchen under 90 minuter. Jag hade superskoj men resultatet vart inte så skoj till slut. Man kan säga att det slutade där det började....

Nu är det slut för idá


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!