Rosa bandet

                                                                 

Fastnade framför tv3 och Rosa bandet-galan. Usch va berörd jag blir av sånt här. Jag är väldigt tacksam för att jag fick göra en mamografi förra året och inte behövde vänta tills man blir kallad vid 40... Hade inte tanten på vårdcentralen inte givit mig en remiss eftersom jag hade ilningar i bröstet skulle ju det aldrig ha blivit av innan man blev kallad. Nu va det som tur va efterdyningar av bältrosen ett par år tidigare men man ska ta sin kropp på allvar.
Jag har i alla fall skänkt en liten slant till forskningen ikväll. Det är ju fruktansvärt lätt när de har såna här galor.

Imorgon väntar en middag med tjejerna E och M Niiiiiice!


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!