Tävlingslydnad

Idag började tävlingslydnadskursen på allvar. Vi tränade fotgående, kontakt och sitt/ligg stanna kvar. Allt gick hur bra som helst och vi hade jätteroligt.
När vi skulle gå sa instruktören: " Ni va så jäkla duktiga, jag är grymt imponerad". Jag växte 10cm och gick hem som en tupp. På vägen fällde jag en tår för att jag va så glad och stolt över Tarzan. Töntig jag är men men...
Det vore superkul om vi skulle få upp ett bra tempo med träningen och verkligen ha något att sikta mot. Hur kul vore det inte med ett pris från en lydnadstävling?! Jag tror att det ska bli min och Tarzan´s grej. Husse har ju sina grejer...

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!