Att bara vara

Jag är så sjukt dålig på att bara vara. Tyvärr eller tur kanske har jag gift mig med en likasinnad... Men va kul vi har varje dag! Jag hinner inte skriva om allt...

Helgen va fantastisk på Ingarö med fiske, svampplock och god mat. Tarzan älskar att springa lös på tomten och det gör att vi längtar ännu mer efter ett hus.

Idag kom min mamma hit med fina rosor till mig som jag ska bli glad av att titta på. Tack mami!
Vi tog också en promenad i Ursvik där vi skulle vilja bo. Det va mysigt att få visa mamma området och jag tror hon gillade det lite iaf :)

I måndags va jag och tog en öl med M och L. Jag trivs verkligen i deras sällskap även om vi alla tre lever helt skillda liv och aldrig skulle mötts om det inte va för jobbet. Nu är det stora delar av min dag. I like!

Bjussar på lite bilder från helgen:


Fövånad hund :)


Är det sommar eller vinter kan man ju fråga sig?


Sjön suger


bok, choklad, corona, vin, lillbus och matte mår oförskämt bra


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!