Nu är jag igång igen ;)

Oj vilken paus det blidde. Det är sjukt mycket runt fam Karlsson just nu. Men det är fantastiskt! Man blir varje dag påminnd om hur många fantastiska vänner man har som vill träffas. Puss på er!

Senaste veckan har tillbringats på Kreta. 24 grader och växlande sol (kan det heta så om det är lite moln :)
I alla fall har vi haft det oförskämt bra.

Vägde mig idag. Shit pommes. Ok, jag visste att det va illa men inte så ILLA *gråter*
Nu jäklar. På spisen puttrar nu kyckling, bulgur, spenat med en matsked krossade tomater. Va gott ähhh nä ni som känner mig vet att jag inte gillar nyttiga grejer.... Men som Anna Anka säger- det gäller att vara topptrimmad hela tiden för annars börjar han titta på andra....

Tack moffa för att Tarzan hade en underbar vecka med dig när vi va borta. Han är så glad och harmonisk.

Kram till er (om jag har några läsare kvar)

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!