tandläkare

imorgon ska jag till tandläkaren. *stön* Vill inte alls. Det är de värsta pengarna man kan slösa på ingenting. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet. Hoppas på 0 hål och att de inte tvingar mig att dra ut mina visdomständer.

Imorgon ska jag shoppa skor med mamma och sen gå på teater.

Vi har en tävling på jobbet där man kan vinna en utbildningsresa till London. Den ska bli min. Jag ska bara komma på ett bra sätt att vinna på...

Idag skulle kursen med Tarzan börjat. Tävlingslydnad 1 heter den men instruktören va sjuk....
Tarzan gick en spårkurs i våras och han älskade det. Det är så kul när man ser att han är med och vill verkligen jobba för att göra rätt.


Titta, jag hittade den :)


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!