Lite av varje

Igår va vi på kurs i tävlingslydnad. Vi på började ju den i höstas men Tarzan diggar inte att vara ute när det är kallt så nu är den återupptagen igen.

Idag har vi (jag och Tarzan) ätit middag med E i kungsan och fikat i Gallerian. När vi satt på t-banan kom ett sms att jag hade fått ett brev som låg i min väska. Jag öppnade det:

EN GRAVIDKUDDE.
Jag har verkligen problem att sova eftersom jag alltid sovit platt på magen. Nu är det svårt och jag har bullat upp mig med massor av kuddar som jag har flyttat vartefter jag ändrat ställning. Men det finns hjälp att få :) kolla va skönt hon verkar ligga med kudden som hjälp.
Tack bästa bästa man. Du påminner mig gång på gång varför jag älskar dig så mycket. Omtänksamma du.

Puss

Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Visst är det härligt när man inser att man fått tag på världens bästa man?! Snällt av honom!

Dags för magfoto snart?

Kramar

2010-04-15 // 13:04:16
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!