Påskhelgen

Det har hänt mycket under helgen så jag har inte ens halvt tröttnat på att vara ledig och vips så ska man jobba imorgon igen.
Vi har hunnit vara två svängar i Östhammar, haft påksmiddag för mamma, pappa, farmor och farfar, varit borta på påskmiddag, utnyttjat en bröllopspresent med spa och brunch på Clarion Sign, varit på bio, middag hos vänner, virkat, busat med tarzan och mycket mycket mer.
Jag har också haft min första riktigt jobbiga graviddag. Visst, man känner sig ju inte som sig själv någon dag men nu har jag provat ha riktigt ont i rygg, ljumskar och hela mellangärdet. Det va sådär roligt...

Vi har också bollat lite namn till lilltjejen fram och tillbaka. Hur ska man kunna komma överens? Senaste budet va Florence, det är ju så sött! Men lugn lugn det kommer inte bli det. Vi bara provar oss fram :) Eller nu vet jag Flårence. Ha ha det blir ju kul. Nu har jag säkert rört upp någon för det gör man alltid när man pratar namn...


mat mat mat. "kom ihåg att du inte får äta för två" ja det har man också fått höra...




Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Jooooo, ät för två!! Det är underbart : )

2010-04-06 // 23:01:04
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/
» Erica

Tack Charlotta!

2010-04-06 // 23:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!