beställt

Har massa datum och tider i huvet på grejer som man gärna glömmer typ tandläkaren osv.. Kom på idag att jag inte har någon almanacka eftersom jag inte använder outlook när jag inte är på jobbet...

Så jag har beställt en från fantastiska personligalmanackan.se. Jag har haft två stycken från dem förut i mellanstorleken. Nu har det kommit en liten storlek som jag tror blir perfekt. Tror att det va C som hittade dem först och hade gjort en så snygg för ett par år sen. Remember C?
Mammaledig, Erica och Greta på äventyr blev texten på framsidan :)




Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Javisst! Har en nu oxå : ) "Mitt mammalediga 2010" heter min. De är ju kanon!

2010-08-12 // 22:35:55
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!