dagarna går

Åh va dagarna springer iväg. Vi gör lite utflykter varje dag och myser med lilla familjen. Idag har vi varit på söder och besökt Galleri Hemsytt och en loppis min mor va inblandad i. Inget shoppat men en mysig liten tripp.



Gretas faster och kusin var förbi en sväng med 1-månadspresent och en present till Tarzan. Vi blir jätteglada när man kommer ihåg Tarzan också :)

Greta är ofta ledsen för hennes mage kniper och vill gärna helst vara i famnen och då får man inte sitta still. Vi turas om att gå och bära på henne och sjunger mer och mindre intelligenta hemmagjorda sånger för henne.  Så hör ni någon sjunga att deras barn är ett liten bajskorv som simmar omkring så kommer det från oss....

Imorgon ska vi titta på ett hus som vi tror vi är sugna på. Det vore fantastiskt att ha en tomt framförallt för Tarzan. Återkommer om vi börjar buda.

O gjorde vansinnigt god mat till mig idag: Förföriska räkstjärtar! Jag har världens bästa man.
Jag fick för en gång skull äta varm mat då vi överlistade tjejen med delar från babygymmet


Kan jag ligga på din arm?




Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Känner igen det där med magen... Säg till om ni vill prova sjalen så kommer jag förbi och håller en knytlektion : ) Det är skönt att kunna ha händerna fria.

kram

2010-08-29 // 22:48:03
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!