En perfekt kväll och dag med för den delen

Vi va nog lite griniga hela familjen imorse. Natten hade mycket över att önska på sömnfronten och inte kunde vi ligga kvar i sängen och dra oss för vi skulle till bvc för veckokontrollen. Greta va missnöjd och vi lite buttra. Väl på bvc slog charmtrollet över till sin bästa sida och va helt exemplarisk. Vi frågade om vi kunde börja med napp och det ville hon svara på efter hon vägt Greta. Tjejen hade ökat 400g på en vecka så vi kunde absolut börja med napp så hon fick lite sugbehov stillat! 

Fina vännen D kom över på eftermiddagen och vi provade nappen. Succé. Jag kan nästan resa bort en weekend, så nöjd va hon ;) 



Så fick Greta ett fantastiskt smycke med hennes namn och och födelsedatum ingraverat. Så snyggt och stilrent. Hon fick vara modell direkt.
 



Så kom mamma också över och O gjorde en härlig middag till alla tjejer.
Vi hade så himla trevligt och amningen flyter på så bra nu så det va en underbar kväll då jag känner mig som mig igen.

Ja, ni förstår jag är bara så glad!

KRAM FRÅN OSS

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!