Helg

Trevlig fullspeckad helg har det varit. I fredags hade vi lunchbesök av kusin C och middagsbesök av E och A. Vi käkade fondue lite för att både jag och E älskar restaurangen Fondueboden vid Vanadisplan.
Papi blev ett år äldre under lördagen och han bjöd på Schwarzwaldtårta innan vi åkte vidare till kusin M som firade med middag och faster I´s hembakade chokladbeskvier. Min mage har klarat sig förhållandevis bra trots dessa laktosbomber... Eller nu förstår jag, beskvier innehåller ju inte mjölk....
Idag hjälpte O en vän med hans båt och jag och mina "barn" gick en långsväng i det härliga vädret. Tarzan va superduktig och Greta sov (det va också duktigt).





Greta har börjat vara vaken längre stunder och det är ju helt fantastiskt. Man saknar henne när hon sover. Nu kan vi också nästan ana ett par rutiner som i alla fall har hållt i sig ett par dagar.

Vi hade köpt en sån fin klänning till kalasen och nu när jag kolla på bilderna så är detta den enda bild vi har och det va ju inte mycket att visa. Ni ser i alla fall färgen...


Här hemma stinker det vinäger efter ett husmorsknep att bli av med blommflugor. Man ska tydligen blanda vitvinsvinäger och diskmedel så ska de hoppa i där och dö. Innan middagen lade O en rapport från köket- 9 döda.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!