Året som gått i bilder

Januari
 
Gravidmage :)

Februari

Sjukt mycket snö

Älsklingen 30år

Mars

större mage

rusta upp köket

April


Brasan

Maj

Var på mysigt bröllop

Jättegravid

Det blir en flicka

Juni

sommarsnagg

bevakade kungliga bröllopet

första bröllopsdagen

Juli

Älskade lilla snurpan är här


några dagar innan


2 dagar gammal

Augusti

Vem är jag, vem är du?

Jag har blivit storebror

September

allt handlar om mig


å min kompis Ellie

Oktober

Äntligen är min lilla kusin här


Allt handlar om mig

November

allt handlar om mig... brrr det är vinter

December

lusselelle

och jul



GoTT NYTT ÅR FRÅN FAMILJEN KARLSSON

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!