Boooring

Oj va tråkigt det är att bara vara hemma. Hon är väldigt svårroad när hon är sjuk.

Vi har gjort en snitslad bana som man kan köra vagnen inne så har jag kört runt henne och tittat på saker.


Till exempel dessa fina statyer som jag älskar:


denna skål/blomkruka är också en "kär" ägodel


Nästa stopp borde varit pantern men min övertalning var rätt klen. Har väldigt svårt att köpa något jag vet O inte gillar. Så inget köp. Får hoppas att tomten kommer med en någon gång.

Sen drog vi fram de bodysarna vi har i nästa storlek för det måste köpas byxor till som matchar. Fin hon kommer bli va?


Nu sover hon igen.

Jag måste googla hur gammal Dolly Parton är... Hon är gäst hos Oprah.
Född 1946.Trodde nog att hon var äldre.

Igår fastnade jag framför Färjan 3 efterson jag inte nådde fjärrisen med stumpan sovandes på mig. Det påminde mig om varför man inte ska åka kryssning! 

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!