Det blidde en paus

Det blev en oplanerad lite bloggpaus. Så vad har hänt sen sist egentligen?

Strax efter förra inlägget var det dags för ännu ett besök på Astrid Lindgrens och sen ett besök hos läkaren. Här är halva familjen i väntrummet:



Ett av råden vi fick var att börja med lite mat till Greta så kanske magen kommer igång. Hon har hottills provat potatis, palsternacka och majskrok. 1:a smaken:


Vi har gjort lite julfint till advent:


I torsdags hade vi en underbar dag då en av mammorna i familjelivsgruppen hade tagit hem en massös till sig. Vi passade varandras barn, åt lunch och fick massage. Världens bästa koncept. Greta behövde inte passas då hon passade på att sova :) Väldigt skönt att slippa höra henne gasta genom dörren när man skulle få lite knådning.


På kvällen fick jag en egen kväll med tjejerna L och M. Jag blir så glad att jag har såna fina vänner. De hade köpt med sig uppiggningspresent till mig. Omtänksamt och väldigt uppskattat. God mat och massa vin drog med sig en liten huvudvärk på fredagen.

Vi var en sväng på fotografiska och handlade en ny tavla/posters som jag blev galet kär i här om dagen. Det är Vee Speers som står bakom den. Vad tycks? Har jag inte satt pricken över i:et med mina läskiga tjejer?


Go kväll´

Kommentarer från er läsare.
» Anna

Erika din tjej är verkligen jordens sötaste, vilka ögon och vilken härlig blick!

Hoppas verkligen att det ordnar sig med hennes mage, kan inte va lätt just nu förstår jag :(



Kram/Anna

2010-12-06 // 09:31:31
URL: http://www.thelifeofapilotwife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!