Rea rea rea

Åh va jag blir stressad av alla reor. Jag måste bara kolla in överallt i varje affär och på varje websida. Imorse hängde jag på låset i Kista Galleria. Brände ett gäng hundralappar på PoP-rean och sen blev det lite nytt till mig själv också.
Bäst under året är ju solklart MQ-rean. Den brukar vara efter nyår så jag får hålla mig lite till. Behöver verkligen uppdatera garderoben lite. Ett litet tips innan det är rea är att gå och reka i affären så man vet vad man vill ha. För när dörrarna öppnas då gäller det att zick-zacka fram och hugga plagget. Helst vill man slippa prova också. Det kan man ha gjort innan.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!