Sista födelsedagen för året

Idag har vi firat sista födelsedagen för året för nu vet jag ingen mer som fyller år. O´s syster stog för kalaset. Hon har precis köpt en egen lägenhet. Jättemysig och fin.
Roligt hål hade den också (som ska rivas):


Greta hade nya kläder på sig från PoP. Hon kommer de närmsta dagarna inviga väldigt många nya plagg efter min rea-sväng.


Jag trodde att barn ärvde egenskaper av en. Jag gillar ju att sova på nätterna. O också... För att inte tala om sömntutan Tarzan. Men Greta hon är en riktig terrorist om natten. Det som började så bra har nu förvandlats till ett gnällmaraton. Tur att hon fyrar av ett leende på morgonen så man glömmer hur billigt jag skulle sålt henne under natten :)

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!