Snart inne på årets sista dag

Ett par minuter kvar tills det är sista dagen på detta år.
Funderar på nyårslöften. Har aldrig haft något riktigt riktigt vasst med kniven mot strupen. Känner lite med Ica-Stig som har gått ut i tv och sagt att han ska sluta. Jobbigt värre.

Jag har tävlat hos Ottossons foto som är en sjukt bra fotograf om en fotografering. Vill så gärna ha ett par riktigt bra kort på Greta. Håll tummarna för mig att jag vinner :)

Imorgon ska jag sammanfatta året med bilder.

Natti natti

Kommentarer från er läsare.
» Inger N

Lycka till med alla dina tävlingar och idéer om dina nyårslöften/ Puss

2010-12-31 // 10:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!