Helgen lider mot sitt slut

Mycket har blivit gjort:

Fredag: Hälsade på fina Isak- 4 veckor. Det var så skoj att se ett par avslappnade föräldrar som hade en skön inställning till allt. Bra förebilder hur jag själv vill bli som mamma. Tarzan skötte sig exemplariskt vilket också bådar gott inför framtiden.

Lördag: Tarzan fick åka till mormor och moffa för vi klämde in: Hjälpa bära spegel, IKEA en löningslördag, köpa diskmaskin, spana på barnvagn, gå Stockholm ghost walk samt middag i Gamla Stan.
Stockholm ghost walk var en julklapp från svärmor och svärfar. Egentligen var det mer en guidad tur i Gamla Stan i mörkret med en härlig guide som berättade lite av de äckligaste delarna från Sveriges historia. Inte läskigt men väldigt trevligt och lärorikt.
Att skriva upp på mammaledig-attgöralistan blir: Gå in på Slottet samt flanera mer i Gamla Stan.

Söndag: Långfrukost i sängen tills O skulle iväg på innebandymatch. Jag tog mig också dit och hejade och fick köpa en bananaskid för att hålla munnen tyst :)
Nu har jag hämtat Tarzan och O har föreberett allt för köksrenoveringen imorgon. Tror att senkvällens schema lyder, hämtmat och film. Kanske man kan gräva fram lite chips och dip från gömmorna månne...



ÖVER OCH UT


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!