Jag är förberedd

Nu är jag förberedd för min nya inbillade hobby= sy barnkläder. Jag tror att jag kommer att tycka att det är jätteroligt och att det inte är jättesvårt.
Mina nära och kära stöttar mig med hejarop och mamma följde med till Syfestivalen i Älvsjö för att shoppa.
Riktigt riktigt snygga tyger hittade jag som kommer passa till både tjej, kille eller amöba :)
Svägerskan har också lånat ut lite minikläder som jag kan kolla hur de är sydda och kontrollmäta mönstren mot.

Nu är det bara att sätta igång!





Wish me luck!

Kommentarer från er läsare.
» Vibeke och Tili

Hittade er blogg via YW. :) Så roligt att ni ska ha en bebis! Grattis! Spännande att se hur Tarzan gillar nya flockmedlemmen! Hoppas vi ses på Hagaprommisar framöver!

2010-02-21 // 14:05:52
URL: http://www.beckorell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!