Lunchshopping och omplacering

Idag va det en märklig dag på jobbet. Sen en tid tillbaka har vi fått veta att vi kan bli omplacerade samt att de som vill ha ett avgångserbjudande har fått ansöka om det. Jag vill inte skriva för mycket om jobbet men det är fantastiskt smickrande att de satsar till 110% på en trots att man är med barn. Jag fick en supertjänst som jag är mer än nöjd med!

På lunchen tog vi en promenad till outletbutiken för att rensa hjärnan lite. Jag hittade då denna sköna klänning för 100 kronor. Tror att den blir ruggit snygg med ett par tjocka strumpbyxor och kanske nått hängigt halsband.
Den får nästan invigas på söndag då min man fyller år.


Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Men vad kul för dig! GRATTIS!!!

2010-02-11 // 22:19:28
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/
» Mannen

Du förtjänar det verkligen älskling som du slitit och så bra jobb du gör. Stolt man!



Kommer vara lika stolt på söndag när du bär den där klänningen.



Snart blir det fredagsmyyyyys, sweet.



PoK

2010-02-12 // 00:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!