De andra gick vidare till nästa nivå...

...jag åkte hem.
Ja så kan det se ut när en nykter beblandar sig med coctaildrickande kollegor i en etta på söder. Helt pötsligt tog de coctaildrickande kollergorna varann i handen och klev över trösken till nästa nivå. Jag stog kvar och vinkade. För i nästa nivå tar man ut dansstegen lite FÖR mycket, de som aldrig röker tycker plötsligt att cigg är en självklarhet. I nästa nivån krasar fler glas i minuten än på återvinningcentralen.

När jag vinkade min sista vink stog en 40+ och vevade med armen på dansgolvet medan jag såg 45+ göra "boxen" i dubbeltakt i min ögonvrå.... Tjejerna vinglade osexigt och min sista tanke va att jag aldrig ska dricka igen inte ens efter graviditeten.


Kommentarer från er läsare.
» Anna

Vad är det jag läser? Ska det bli en liten bebis-Karlsson?

Stoooort grattis!

Kramar i massor!

2010-01-16 // 12:22:21
URL: http://www.annagettingmarried.blogspot.com
» Erica

Tack, Anna!

Jajjamen! just nu ca 11cm stor :)



Kram till dig



2010-01-16 // 12:27:31
» M

Vad menar du? Osexigt????

Jag förstår inte ; o)



Ja, ja , bjuder på det......

2010-01-16 // 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!