Hemma

I fredags kväll landade vi hemma igen efter ett dygn intensivt arbete. Vi gjorde intressanta studiebesök på MTG och Deutche Bank samt hade egna föredrag från fondförvaltare.
Resan va supertrevlig med som sagt väldigt intensiv. Både jag och mannen bestämde att vi snart måste tillbaka för lite egentid (eller kanske tillsammans med liten) i London.
Jag som alltid hinner shoppa hur tight med tid det än är hittade en ny väska samt lite mammakläder. Det är helt galet hur magen kunde komma över en natt. Kolla bilden! Vad är det som växer där inne i denna takt??



Igår va vi på en skoj sak:
På vårt bröllop ordnade svägerskan ballonger med lappar i som hon skickade ut bland gästerna. De som fick tag i en ballong skulle smälla den och på lappen fick de ett uppdrag. Ingen hittills har gett sig tillkänna men igår fick vi en härlig middag tillsammans med kusiner med respektive!
När jag letade hittade jag denna blid :)


Kommentarer från er läsare.
» Denise

Jag sa ju att magen blivit stor <3

2010-01-24 // 21:07:14
» Charlotta

Vad kul! Den är jättefin : )

2010-01-25 // 00:08:06
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/
» Anna

Men så fin!

2010-01-27 // 16:14:57
URL: http://www.annagettingmarried.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!