It´s over

Ledigheten is over :(
Den flög förbi men ändå inte. På grund av kylan tyckte jag inte att man riktigt kunde ta tillvara på de sista dagarna utan höll sig inne för det mesta. Jag och mannen hade två vovvefria kvällar varav en spenderades på bio och med skaldjursmiddag. Även om Tarzan är det bästa vi har var det helt underbart och väldigt speciellt att han var hos mormor och moffa när vi inte hade något planerat utan fick tid för oss.

Imorgon ska jag och mami på Let´s dance inspelningen. Får skriva mer om den i helgen. Min man åker till London för att se Arsenal- Everton så jag och lillbus ska ha det SÅ mysigt.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!