London nästa

Nu snurrar tvättmaskinerna och hemmet städas. För vissst är det skönare att komma hem när det är städat och fint?! Imorgon bär det nämligen av till London på en riktig långresa som varar hela ett dygn.

Olle va ju i London för två helger sen och tittade på fotboll och jag besökte London för 1,5 år sen senast med min mamma. Det va en superhärlig resa som vi båda behövde med shopping och sevärdigheter.
Nedan ser ni några coola brudar vi stötte på då ;)
Denna resa går i jobbets tecken och mycket till fritid tror jag inte hinns med.


Kommentarer från er läsare.
» Anna

Hahaha, ja Erik brukar få agera coach åt flygrädda. Men jag har blivit rätt bra jag med, på att förklara turbulens och sånt jag med : )

2010-01-23 // 16:05:50
URL: http://www.annagettingmarried.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!