1 dag kvar eller 14...

Vilken härlig frulle jag fick till. Att äta hallon med matsked är så lyxigt. Nespressobryggare kan jag fortfarande varmt rekomendera. Oj oj, så smög det in ett wienerbröd också...



Igår va vi ut till Ingarö och tog en liten liten sväng med båten för att se varför motorn inte mådde så bra sist. Nu mådde den ok i alla fall. Prövade att skumpa ut tjejen genom att köra fort på vågorna men det har inte funkat.

Jag stängde också systugan för en tid framöver. Det betydde att jag sydde klart den sista grejen jag höll på med och frigjorde vårt köksbord som inte sett dagens ljus för alla sygrejer sen i julas.
Sista kreationen- en solhatt. matchar till Zebraklänningen :)


På kvällen rullade film i dvd´n.


Vi ska snart iväg och träffa vänner från Varberg och deras lillkille. Det här blir också en bra lagom hektisk dag.

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!