GRETA VILHELMINA KARLSSON

Måndagen den 26/7 klockan 17.55 kom vår lilla tjej till världen.
Har funderat på detta inlägg men vet inte hur jag ska finna ord. Hon är så fantastisk och har stulit våra hjärtan.



3990 gram, 52 cm


Jag kan med tårar i ögonen konstatera att jag har världens underbaraste man! Han är så underbar på alla sätt och jag är så lyckligt lottad att få dela mitt liv med Olle. Min man, Gretas pappa och framförallt min bästa vän!



Nu har vi fått komma hem och myser att få rå om oss alla tre. Tarzan är hos mormor och morfar ett par dagar till så vi kan komma igång med allt.





Nu ska bara tjejerna komma överens hur man ammar. Sålänge blir hon matad med kopp.


Vi återkommer med mer äventyr.


Kommentarer från er läsare.
» Gustaf

Stort grattis igen!!

Hon var superfin och namnet känns helrätt! Malva har redan koll på hur man uttalar det "GnretAA"



Ta hand om varandra och njut av er nya familjemedlem.



Kramar från ett regnit Halmstad

2010-07-30 // 01:03:27
» Helena, Malvas moster

Hej familjen!



Varmt GRATTIS till det mest underbara i livet,

blir rörd av era bilder på fina lilla Greta.

Stanna upp många gånger om dagen och njut av ert

underverk.

Kramar från Helena m familj

2010-07-31 // 00:33:05
» Lena

Tack gulliga ni för att ni delar med er av Greta på bloggen. Fick en tår i ögat och mindes just den där enorma känslan..... 1975 då David kom till oss. Och samma känsla, samma förvåning då Oskar kom.... att man kan bli förälskad i två.... förlåt Lennart, tre.

Ha en bra första tid med Greta och njut, ni har säkert hört det men det är sant, tiden går så fort.

Kramar från oss.

Lena Hagdahl

2010-08-10 // 22:53:38
» Greta

Hej där.



Coolt hon heter precis som jag nu sen jag är gift kalsson.

2011-11-18 // 23:58:25
URL: http://torparfru.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!