Maskinparkens utökning

Ni som känner mig väldigt väl vet att jag har en liten last som jag lätt döljer. Jag älskar affärer som typ Siba som har onödiga och nödvändiga maskiner. O kallar mig Siba Sucker. Det är helt fantastikt roligt att gå runt och se vad allt är till för och drömma om ett stort kök där alla maskiner kan stå.
I julas fick jag ju min härliga symaskin, i födelsedagspresent fick jag råsaftcentrifugen och Nespresso´s aerochino. Mellan de två sistnämnda står nu en röd stilig Nespressobryggare. Någon som vill komma och prova någon av de 16 olika rostningarna i kaffekapslarna?



Min maskinönskelista framöver:

1. Bakmaskin
2. Vattenkokare (rostfri eller i glas så man ser när det kokar)
3. Nappflask och barnmatsvärmare (vi har ju ingen micro och vill inte ha)
4. Ny epilator som man kan ha i duschen
5. Soda Stream
6. Digital köksvåg
7. Sladdlös stavmixer med någon snygg ställning man tar den ifrån

mamma och pappa fick en popcornmaskin i julklapp. Den gjorde grymt goda popcorn. En sån kan jag också tänka mig men som med allt annat måste vi ha mer plats.


Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!