Mysigt

Nu har min man gått på ledighet till september. Nu kan vi vänta bebis tillsammans. Jag har verkligen kommit in i en lunk och det känns helt ok att inte ha så mycket planerat och ta dagen som den kommer.
Idag gick jag upp tidigt och tog ett par timmar med symaskinen.

En stor solhatt och två mössor blev det.

Vännen G gav mig en t-shirt han ville jag skulle föda i när vi berättade nyheten om lilltjejen. Tyvärr G blir det inte så för nu blev det istället första "IK-STYM BABY COLLECTION". Vad tycks?




nu måste jag hoppa in i duschen för vi ska bort på middag.

Kommentarer från er läsare.
» Charlotta

Men åh!! Vill oxå ha!! Får man beställa?? ; )

2010-07-10 // 15:43:26
URL: http://famerikssonsnyaliv.blogg.se/
» erica

självklart! om vi har nått att klippa sönder :)

2010-07-10 // 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!