Solhatt

Jag har sytt min första solhatt. Nu vill jag bara göra fler eftersom jag inte är 100% nöjd med denna. Vore bra om lilltjejen kommer snart så man kan få ha en modell att prova på. Men jag lär väl inte hinna sy när hon kommer i första taget..




Va hos barnmorskan imorse. Förhoppningsvis för sista gången. Eftersom sommarvikarien inte är så bra känns det bara som bortslösad tid. Allt va i alla fall bra. Jag hade inte ökat nått på sf-måttet men det kunde vara så när tjejen nu hade fixerat sig.

Vi har utökat vår maskinpark hemma. Jag ska berätta mer sen :)

Kommentarer från er läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!